Singapore Airlines (SIA) започаткувала цифрову версію продукту Star Alliance Connection Service.
 
Послуга Star Alliance Connection Service була представлена світу у 2017 році, щоб покращити процеси пересадки пасажирів між рейсами авіакомпаній-членів Star Alliance, і до цього часу вимагала спеціальної підтримки персоналу.
 
Своєю чергою, цифрова версія Star Alliance Connection Service інтегрована у мобільні додатки авіакомпаній-учасників Star Alliance. У великих пересадних аеропортах-хабах сервіс пропонує оновлену інформацію щодо пересадки та відсилає інтуїтивно зрозумілі навігаційні підказки через смартфон пасажира.
 
Надана цифрова інформація включає оптимальний маршрут від воріт прибуття до воріт вильоту, а також відстань і час, необхідні для того, щоб подолати цей маршрут. У разі критичних сполучень пасажири отримують цифрову експрес-картку, що дозволяє пришвидшити прохід через певні пункти пропуску.